Wednesday 26 November 2014

BIO SELEZA (MENCEGAH LEBIH BAIK DARI MERAWAT)

Asalamualaikum  ?

BISMILAHIRAHMANIRAHIM

Kesihatan adalah kekayaan. Kita mesti sihat untuk terus bersemangat mencapai impian dan cita cita kita. Kesihatan yang baik tidak datang dengan sendirinya kita mesti lah mencegah gejala gejala yang tidak sihat dari jadual kehidupan kita. Apa yang kita makan dan apa yang kita pakai sangat mempengaruhi kesihatan. Apasalah nya berkorban sedikit untuk perbelanjaan kesihatan kita agarkita terus sihat untuk menyayangi orang disisi kita.

 Hari ni nak kongsi tentang bio seleza. Semasa menggunakan bio pad ni saya saja guna saja ,takdak masalah pun. Lepas guna baru tahu masalah nya , Segala kekotoran dalaman saya dikeluarkan selepas seminggu menggunakannya. Saya mengalami kegatalan yang teruk hingga menjejaskan tugas harian saya. Alhamdulilah berkat kesabaran dan nasihat leader untuk terus pakai akhirnya berbaloi.  Kini semua sudah kembali normal.Alhamdulilah. terimakasih Allah

Bio seleza bukan hanya untuk wanita dengan masalah haidnya tapi juga untuk lelaki juga bagi menanggani masalah buasir dan sebagainya. Boleh diletak di tapak kasut sebagai rawatan membuang toksid dalam badan.

 Ini testimoni tentang senggugut, sakitkan kalau sengugut, tak tentu arah  dan boleh menjejaskan hubungan suami isteri. Tugasan jadi tak lancar, rasa nak marah saja .cubalah sekotak boi seleza hari ni,dan rasai kelainannya. merawat dengan senyap,tidak berbau ubat seperti sesetengah pad berubat yang pernah saya cuba


Boleh juga merawat sakit kepala ,hanya basahkan pad dabn letah di tengkukdan di lekatkan, seleoas setengah jam sakit akan hilang dengan sendirinya, Jika anak demam , boleh basahkan dan buat seperti cool fever.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
BAGAIMANA BIO SELEZA MEMBANTU ANDA.?






*****************************************************************************]



HARGA KASIH SAYANG KAMI

Harga bio seleza
1 mix box mengandungi :
30 pcs x 2 pack pantiliner

10 pcs x 2 pack pad siang

8 pcs x 1 pack pad malam

8 pcs x 1 pack pad malam extra panjang

Harga Retail RM131;
=Total 96 pcs



1 day safe box mengandungi :

10 pcs x 6 pack pad siang

Harga Retail RM128; 

=Total 60 pcs



1 pantiliner box mengandungi :

30 pcs x 6 pack pantiliner

Harga Retail RM138;

=Total 180 pcs


CUBA SET ANDA HARI INI

PM?SMS?WASSAPP ) saya 010-5436639 @ 016 4371023
Jadilah agen dropship atau lebih untung dengan menjadi keluarga  SMART TYCOON GROUP dengan hanya RM50 yuran keahlian
Anda akan dapat harga yang lebih murah dari retail Price

No comments:

Post a Comment