Sunday 30 November 2014

SET KEMPIS PERUT.(STG GROUP)

Asalamualaikum. 
Bismilahirahmanirahim.
Hari ni nak kongsi sikit pengalaman sendiri.Hanya Allah saja yang tahu bagaimana rasanya bila kena gastrik, Perut akan jadi mual tiba tiba, rasa nak muntah tapi, tak mau muntah, tak boleh bernafas dengan sempurna, sehingga kita akan fikir mungkin dah sampai masa kita ni, pendek kata nak mati dah ka aku ni? Peluh luarbiasa banyak, nak buka mulut panggil orang pun tak boleh dah. kena cepat cepat duduk depan kipas dan sapu minyak angin serta urut untuk keluarkan angin tu, sehingga rasa mengetar tu hilang dan hingga betul betul rasa nak muntah. Bayang kan jika jadi di luar rumah, ketika sedang memandu, ditempat awam dan sebagainya.

Kebanyakkan kaum wanita ada penyakit ni sebab otak wanita dicipta sangat hebat boleh masuk semua dalam satu, sebab tu wanita suka memikirkan masalah orang yang disayang melebihi dirinya sendiri, semua disimpan dalam kepala, masalah suami, anak anak, adik-beradik, sahabat handai dan jiran jiran.kuat betul wanita ni kan, bila dah banyak sangat dalam kepala tu, mulalah kelam kabut, makan sendiri pun lupa,tapi sibuk suruh anak makan. Makan tak menentu ni yang menyebabkan perut "masuk angin".lepas masuk angin, yang lain akan turut masuk, gangguan emosi, rendah diri dan sebagainya buat wanita stress .Bila tak ditanggani dengan betul, akan menggangu kesihatan dan menjejaskan tanggungjawap. Alhamdulilah .

Sekarang masalah sudah dapat diatasi. Gastrik dah pulih, walaupun tak suka sarapan ada Mineral caffee sebagai ganti, perut tak terasa lapar sampai tengahari. Minda lebih positif,Sentiasa redha dengan setiap takdir Allah. Kualiti kesihatan juga lebih baik dengan gabungan garlic tablet, kurang deman,batuk,sakit kepala dan sebagainya. kesihatan adalah kekayaan sebenar. Alhamdulilah set kempiskan perut ni bukan hanya untuk kempiskan perut semata mata, tapi juga untuk kembalikan cara hidup sihat. Kalau rasa nak demam bancuh secawan mineral coffee , pasti pecah peluh" langsung tak jadi demam.
Saya dah cuba dan dapat hasilnya. Anda bila lagi, Ada masalah cepat cepat bertindak untuk menanganinya dengan bijak. Semua orang berhak bahagia, Pilih untuk jadi lebih sihat rohani dan jasmani dengan IzinNYa.
PM/WA saya untuk dapatkan set anda hari ini. 010-5436639 @ 0164371023

‪#‎PROGEKSTG‬
‪#‎PENCARIANAGENDROBSHIP‬(PERCUMA)
# PENCARIANPROTAGE (HANYA RM50 YURAN AHLI)

DAPATKAN PROMOSI HARGA SET RM60.00 SEHINGGA 31 DISEMBER2014



NAMA PRODUK; GARLIC HAI-O DAN MINERAL COFFEE
HARGA SET: RM 26.50 DAN 31.60 + KOS POS 9 = RM67.10 
SET NI DIJUAL DENGAN HARGA PAKAGE RM60 SAHAJA.

FUNGSI: MENGURANGKAN STRESS, GASTRIK MENGEMPISKAN PERUT.

No comments:

Post a Comment