Saturday 2 May 2015

GARAM BULUH DAN PERANANNYA DALAM KESIHATAN

GARAM BULUH MASAKAN DAN MINUMAN.
Mencegah lebih baik dari mengubatinya. 


Dulu saya sering terkena simpul biawak atau kat tempat saya di sebut tarik mengkarung. Aduhai bila kena saja rasa macam nak putus nya. sakit yang teramat sangat, kejang dan tak boleh nak buat apa apa lagi , menjerit dan menangis sambil beristiqfar agar terus sabar dengan ujian sakit ini dan doa agar cepatlah baik. Mulanya tak tahu kenapa, mungkin urat bersimpul saja sebab terasa berketul ketul urat dalam betis tu. Rupanya berkaitan saraf sebab kadang kadang saya sakit tengkuk macam jatuh bantal . dan ada kelenjar dekat tengkuk, Bahagian badan sebelah kiri saya rasa selalu sengal dan cepat lenguh.



Setelah menyertai bisnes online STG saya dinasihatkan untuk cuba supliment garambuluh , produk superd yang dah sembuhkan ramai insan diluar sana, saya jual kenapa tidak saya cuba sendiri. Kalau dah sakit lagi banyak kos diperlukan. Apa salahnya saya mencuba. tanda tanda usus dan saraf bermasalah seperti sembelit dan buasir pun memang ada cuma belum serius saja. Sebagai langkah pencegahan untuk mengelakkan kencing manis dan darah tinggi yang biasanya menyerang bila bila masa saja golongan  umur 40-an seperti saya.



. Saya campurkan garam buluh masakan dalam semua sajian yang dimasak dirumah. Garam buluh minuman saya minum setiap pagi bersama air  sunquick atau air limau nipis....boleh yahan juga rasa masam masam masin sebab tak campur gula langsung. Jika di minum begitu saja rasa susah nak telan .
Selepas minum saya rasa dah jarang dan tak jadi lagi tarik menkarung tu, kelenjar sebiji bawah telinga juga hilang Alhamdulilah syukur saya dah jumpa penawarnya. saya akan terus minum jika kesihatan saya sentiasa sihat.


 Wah rupanya kebanyakan penyakit berpunca dari usus dan saraf. Shukur Alhamdulilah


NAK CUBA  sila pm saya untuk info  0105436639



UNTUK AGEN DROPSHIP DAN RAKAN BISNES  HANYA RM50 YURAN DAFTAR AHLI




#PROJEKDUITRAYABISNESONLINESTG

#MAGICOFPARTTIME

3 comments:

  1. garam buluh ni semakin femes kan? saya belum pernah cuba lagi tapi item pertama saya nak cuba nanti ialah ubat gigi garam buluh tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh cuba sis ,memang popular sebab berkesan dan harga pun mampu milik, garam buluh terbaik untuk seisi keluarga untuk singkirkan radikal bebas dalam badan terutama untuk yang alah dengau cuaca yang tak menentu,

      Delete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete