Wednesday 13 November 2013

PENGALAMAN MASUK KELAS ASAS BLOG

ANEGERAH DARI KEKURANGAN
TEKS: ASMAH MD ISA

Alhamdulilah...alhamdulilah....alhamdulilah, Allah hu akbar...Allah yang Maha Besar. Tak terhitung nikmat yang diberi. Kenapa saya sangat bersyukur kerana ketika saya bermula minat untuk pm Puan Anys Idayu. saya hanya menggunakan laptop yang dah rosak tak boleh nak save gambar sebab hanya sebelah saja yang boleh nampak nak buat copy dan paste pun kadang -kadang jadi kadang-kadang tak.dapat buat. Memang tak tahu macam mana nak teruskan kelas tu nak paste gambar pun berterabur saja. Tapi saya sentiasa berharap dapat beli laptop baru untuk saya belajar mengendalikan blog dan kedai online saya. Saya rasa semua yang di luar sana yang ada kelebihan ada tablet,notebook dan sebagainya yang baru rugilah jika tak belajar ni sebab saya yang serba kekurangan ni pun boleh belajar.

Berkat kesabaran dan kesungguhan saya dan Puan Anys Idayu Zakaria, Akhirnya terbina juga fanpage pertama asmahmdisasunnahonline, jitra arithmetik System dan asmahmdisa blogspot. Dengan adanya Panduan Matematik Untuk Kanak- kanak saya dapat kongsikan ilmu yang tak seberapa ni untuk dimanfaatkan oleh ibubapa yang minat matematik.

Jika ada masa kalau boleh hari-hari nak buat entri baru dan macam keciwi kata orang kedah maksudnya teruja.Apapun kebenarannya memang sangat berbeza bila ada blog. setiap perkongsian boleh disimpan di blog,jika tulis di fb akan hilang .Jangan lepaskan peluang untuk mencuba .Anda tak akan rugi apa-apa jika berusaha.Jangan  takut untuk berubah kearah kebaikan.

kenapa anda perlu belajar kelas ASAS BLOG  :
1-Modulnya asas yang lengkap,
2-Yuran yang berpatutan,
3-Guru yang terlatih,
4-Jadual kelas yang fleksibel,
5-e-book percuma untuk rujukan,
6-Group yang sangat bagus,
7-Boleh iklankan produk ,
8-Asas untuk perniagaan intenet.
9-Boleh tambah dan kongsi ilmu dengan orang lain.

JIka dah lulus anda juga boleh mengajar pula boleh jadi pembantu kelas dan guru kelas online, Group yang diasakan oleh Puan Masayu ini akan terus berkembang dan akan bertambah pasarannya.bertindaklah sekarang , Banyak peluang menanti terutamanya  berkaitan perniagaan di internet.
DAFTAR CEPAT, BERTINDAK SEGERA

No comments:

Post a Comment