Tuesday 17 September 2013

Alhamdulilah


TERIMA KASIH ALLAH.


                   Alhamdulilah.Saya amat bersyukur dapat menyiapkan blog panduan matematik untuk kanak-kanak sebagai perkongsian ilmu untuk ibu bapa yang inginkan satu kaedah untuk melahirkan anak-anak soleh yang cekap matematik.Mengapa perlu cekap matematik? Jawapannya adalah matematik melahirkan anak-anak yang bukan hanya pintar tetapi kreatif dan bijak menangani masalah sendiri dengan tindakan yang logik.

    Mental arithmetik adalah proses mengaktifkan otak kanan yang membentuk imaginasi,kreativiti dan berkualiti dalam hubungan sesama insan, iaitu mampu melahirkan akhlak anak-anak yang mulia seperti bertanggungjawap, berani mengaku kesalahan,sangat penyayang dan prihatin.jemputlah singgah di blog saya, untuk maklumat kelas di kedah dan perlis boleh pm saya,untuk mengajar anak sendiri di rumah  ada kursus untuk ibubapa, Mental Arithmetik akan mengubah persepsi anda..sebenarnya ianyanya bukan sekadar kelas sempua......

    Terimakasih untuk guru online saya puan Anys idayu Zakaria.Mentor dan penyelaras program yang sangat saya kagumi puan Masayu Ahmad.Beruntungnya saya dapat belajar dengan guru dan modul yang mudah,masa yang fleksibel,yuran yang sangat murah.....memang sangat berpuas hati.Alhamdulilah.

JITRA ARITHMETIK SYSTEM......Bukan sekadar kelas sempua.....

No comments:

Post a Comment